תיקון דודי שמש וקולטים

נהוג לחשוב שעל מנת לתקן דוד שמש חובה להזמין חברה המתעסקת אך ורק עם תיקון דודי שמש. תתפלאו לדעת שכיום גם אינסטלטורים שמבצעים בין היתר פתיחת סתימות עוסקים במקצוע, ואין זה אומר שהם פחות מנוסים משום שתחום ההתמחות שלהם הוא אינסטלציה, הרי צנרת היא חלק בלתי נפרד מתשתיות דודי השמש ולכן, אם כבר הזמנתם אינסטלטור ובמיוחד את שרון מור האינסטלטור מהתוכנית יצאת צדיק, אפשר לבקש ממנו על הדרך שיבדוק או יתקן את דוד השמש ובכך לחסוך כסף וזמן יקר.

תקלות בדודי שמש

תקלות בדודי שמש שדורשות תיקון דודי שמש נובעות בעיקר משני גורמים: פגעי טבע ושחיקת חלקים. הגורם השלישי הוא תחזוקה לא נכונה. למשל אם לא תנקו את גוף החימום בדוד השמש אחת לכמה שנים, תהליך החימום יאט. מדוע זה קורה? בישראל יש בעיה חמורה של אבנית במים. כמו בגוף החימום בקומקום, כך זה קורה בגוף החימום בדוד השמש –  האבנית משתלטת עליו. לכן מומלץ לנקותו אחר לחצי שנה. כאשר תקלות עלולות להיגרם גם על ידי שחיקת חלקים. במקרה כזה, כדאי להזמין את האינסטלטור על מנת שיתקן, או יחליף את החלקים הדרושים

קולטי שמש

תפקידם של קולטי השמש הוא להפוך את האנרגיה הסולארית לאנרגיית חום. לכן יש לתחזקם כראוי קולטי שמש חשופים לאוויר הפתוח 24 שעות ביממה ולכן הם מתמלאים בקלות באבק ועלולים להיסתם. גם במקרה זה כדאי לנקות את לוח קולטי השמש לפחות פעם בחצי שנה. אם קולטי השמש נשברו או שגם אחרי ניקיון משמעותי הם אינם מתפקדים ניתן להזמין את אינסטלטור על מנת שיחליף אותם.

החלפת דודי שמש

יש חשיבות רבה למיקום ואופן התקנת דודי שמש. לכן כדאי להשאיר אל העבודה למומחה. התקנת דוד שמש במיקום לא טוב, לא ישר או במיקום שעלול להסב לו נזק חמור בעקבות מזג האוויר עלול לעלות לכם ביוקר. אם דוד השמש שלכם קטן מידי וכבר אינו מתאים למשפחה שהתרחבה עם השנים, על מנת למנוע תורים ארוכים למקלחת בבוקר ובערב, בקשו ממומחה תיקון דודי שמש שימליץ לכם על הדוד הנכון ויתקין אותו במיקום האידיאלי.

אם כבר תיקון דודי שמש - אז רק עם שרון מור האינסטלטור מיצאת צדיק - גרין אינסטצליה. חייגו:
050-2324926

 

תיקון והחלפת דודי שמש וקולטים
תיקון והחלפת דודי שמש וקולטים